Як вирізнити Ваш товар на полицях магазинів?
Науковцями доведено, що саме так бачить покупець товари в магазині боковим зором - нечітко, розмито. Як правило, людина йде в магазин за певним товаром і "наводить різкість" тільки на ньому
Бажаєте привабити нових покупців?

Змусьте їх обговорювати Ваш продукт
в повсякденному житті - і вони підуть
до магазинів, щоб знайти саме Ваш продукт!
Рекомендаційний маркетинг - це ненав'язливий спосіб донести інформацію про бренд Вашим потенційним покупцям через обговорення у стрічці новин в соцмережах
Саме той час
Люди самі обирають час перегляду соцмереж, отже, побачать відгук про Ваш продукт в зручний для себе час
Саме той меседж
Відгуки агентів - творчі, унікальні. Розповіді про продукт не виглядають як реклама, тому викликають довіру
Ефективність
Люди довіряють порадам набагато більше, ніж рекламі.
75% споживачів радяться перед покупкою нового товару
Згідно з статистикою, 59% людей радять іншим людям придбати продукти, послуги певних брендів

75% споживачів відмічають, що прислухаються до порад друзів ( в т.ч. в соцмережах) перед здійсненням покупки нового товару

Рекомендації знайомих - важливе джерело інформації при прийнятті рішення про покупку. Джерело набагато більш важливе, ніж форма повідомлення
>1000
агентів зарєєструвалися в базі агентів La La test.
7623
ВЗАЄМОДІЙ вже отримали пости з фото товарів, що тестувалися
6 грн
прибутку приносить 1грн., вкладена в рекомендаційний маркетинг

Отримайте презентацію послуг La La test для бізнесу :

Імя, прізвище, посада*
Електронна адреса*
Сайт, сфера бізнесу
Продукти для тестування
Ваш коментар чи запитання
Made on
Tilda